Jag känner att jag kanske kommer tillbaka till det här snart

Igår natt satt jag och läsate igenom en massa inlägg från förra året. Och det fick mig att bli rätt sugen på att skriva igen. Hela anledningen till att jag skaffade en blogg var ju bara att jag skulle få skriva av mig, vilket jag nog behöver nu också. Men sen börjar man gå in för mycket i vad som är roligt och inte roligt att ha med i bloggen, och då försvinner ju själva syftet. Då tappar jag lusten och kreativiteten.

Min blogg är till för mig. Jag ska kunna titta tillbaka på förra året, eller förra månaden, och komma ihåg saker som jag nästan glömt. Titta tillbaka på mig själv och skratta till lite. Kanske gråta en skvätt. Det är det som är hela grejen. Så jag ska skriva när jag känner för att skriva. Om vad som helst. En vanlig dag i skolan eller en galen utekväll. Allt som är värt att minnas.

Men inte nu. Nu är jag så trött att jag håller på att svimma. Det har jag varit hela kvällen. Okej, en liten snabbupdate då: Idag var jag i skolan klockan tolv och jag, Amina och Hönan (haha, hade nästan tappat det smeknamnet. Now it's back!) satt och skrev världens sjukaste manus till våra små informationsfilmer. Älskar oss. Rövarspråk, rip-off på libresse-reklamen, dramatiskt ljus, vita fjädrar och korkade människor. Det här kommer att bli awesome times awesome. Det kommer att bli awesome squared.
Efter skolan åkta jag och hämtade ut mitt pass (åker om en vecka, WOO!) och sen till jobbet. Satt och snackade med mina coacher ett tag eftersom jag kom en timme för tidigt, och sen satte det igång. Gick inte så bra idag, var bara förjävla trött. Och efter jobbet hjälpte jag en tjej från jobbet att storhandla. Haha, vi sprang omkring på hemköp i typ en trekvart och letade efter allt hon skulle ha.

Nu är jag som sagt bajstrött och vill bara sova. Så det ska jag göra. God natt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0