50 minuter

Ja, femtio minuter och sen är jag iväg.
Läskigt....
Ska på den där info/rekryteringsträffen för ett jobb jag vill ha.
Jobbet är som barnflicka, och det skulle vara så himla bra om jag fick det jobbet.
Tror faktiskt att det finns en rätt stor chans att jag får det också, för de behöver mycket folk nu tydligen.
Och jag älskar ju barn och har alltid gjort det, är ofta älskad av barn också.

Man ska dit och fylla i några papper om erfarenheter och så, hälsodeklaration och grejer också.
 Vet inte hur länge jag kommer vara där, men det kan ju inte ta så lång tid. :)

Syrran kommer hit vid ett också, så hon kommer vara kvar när jag kommer hem och då ska vi väl chillfrilla lite med henne här hemma.
Just det, nu den här veckan, från imorn till fredag, ska jag bo i hennes lägenhet.
Asnajs. :)

Men nu ska jag checka lite grejer och göra mig helt klar för att åka iväg...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0