And my head is spinning

Mina naglar är gröna,
mina ögon är trötta,
och mitt huvud snurrar.
 
Jag tror att jag är trött.

Det där med de gröna naglarna har dock ingenting med trötthet att göra,
bara mitt nyfunna beroende av nagellack.

Jag tror i alla fall att det är nyfunnet.
Det känns lite som att jag kommer bli lika galen som förra sommaren,
då jag fixade naglarna i princip varje dag.
Jag sitter och tänker på att jag borde ha ett gult nagellack också.
Ett riktigt skrikande gult.
Det måste inskaffas...

Och så blev mitt korta inlägg ett långt utlägg om någonting helt oviktigt igen,
den här gången naglar.
Jag är bra på sånt där.
Att flumma iväg alltså.

Lilla Nala ligger nedanför mina fötter i sängen just nu.
Det känns så konstigt att hon är hemma igen.
Men underbart.

Och nu ska jag nog sova.
För att huvudet snurrar är nog inte ett så bra tecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0