Blondie

Idag vaknade jag vid 10, gick ut med Bobo och Simba och letade efter Nala på nya ställen igen... Hittade henne inte nu heller. :(
Sen gick jag hem igen, satte mig i rummet och hade tråkigt, och bestämde mig för att jag ville in till stan och leta peruker... Pratade med A och fick henne att vilja följa med mig, så vi bestämde att träffas vid halv fyra.
Den lilla tiden jag hade kvar till dess åkte jag ner till centrum med mamma och köpte påskmat och två fullproppade påsar med lösgodis till påskäggen.
Stress-sminkade mig och försvnn iväg in till stan med A. 

Jag provade peruker på en liten perukaffär i medis, men hittade ingen där så vi åkte vidare in till stan och Buttericks, där jag köpte mig en blond peruk. Så hett. Haha. 
Ja, jag ska ju vara 90-talets Gwen Stefani på vår studentskiva (Tema: Tidsmaskin), så jag var tvungen att ha blont eller rosa hår. Bestämde mig för den långa blonda frisyren, och köpte denna:

 
Usch, osminkad och inte särskilt vacker i ansiktet just nu... men ja. En blond peruk i alla fall. :P
Den ser bättre ut efter att man har haft den på sig ett tag.

Letade lite annat sen också, och jag hittade min studentklänning. Men kunde inte köpa den idag, då jag lagt alla pengar jag hade kvar på peruken. Men ska snacka med mamma och se om hon vill sponsra.
Hoppas, hoppas. Den satt så JÄVLA fint. Det var min klänning helt klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0