Det är fredag, och jag är i extas

Ja, ungefär i alla fall.
Jag menar, har ni varit ute idag?
Det är så underbart att det inte är sant.
Närmare tjugo plus och jag har gått i jeans som slutar vid knäna, ett linne och en väst.
Hade på mig en hoodie från början också, men det blev för varmt för den.
Helt jävla otroligt underbart.

Och jag älskade mig själv lite på bild och form-lektionen idag också.
Det är ju nämligen så att förra gången försökte jag gjuta av min hand och underarm, och det verkade inte bli så jättebra eftersom det var så jävla komplicerat.
Och idag tog jag bort det där plastiga från gipset, och då hade det ju inte precis blivit som jag hade tänkt mig, det var helt missbildat och grejer. Men alldeles underbart och typ någonting jag själv hade kunnat skapa.
Så idag har jag bara suttit och fixat så att det blir mer konstigt, och det är så JÄVLA snyggt!
Hade inte kameran med mig, som vanligt när jag vill fota mina grejer och visa upp dem för alla. Men fick mycket beröm för den. Och älskar den själv också. Den är så jag så det finns inte.

Har skickat in mitt historiaarbete nu också...
Leskigt.
Jag blev nöjd.
Så nöjd att det finns en chans att få MVG på det, men det känns ändå rätt overkligt, att jag skulle kunna få MVG på en historiauppgift. Jag har typ alltid hatat historia, men nu känns det bra. Kanske för att vi har världens bästa lärare i historia. Han är så underbar. En av de personer jag nog verkligen kommer sakna när jag slutar i sommar.
Men ja, nu är det bara att vänta och se vad jag får...

Och nu ska jag gå/cykla ner och handla lite lunch.
Sen ska jag äta, gå ut med hunden och chilla lite innan jag sticker och grillar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0