En morgon

Tja.
Jag vaknade för lite mindre än två timmar sen och har hunnit äta frukost och promenerat med vovven lite.
Just nu chill-frillar jag bara lite framför tv och dator här i sängen.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag... eller, ikväll ska jag ju på "födelsedagsvin". Min syrra fyller ju år idag så hon har bjudit in lite vänner att komma och sitta med henne på nån uteservering i stan och dricka lite vin för att fira.
Och innan dess ska jag vara hemma hos min styvpappa ett tag för att vakta vår nyhemkomna kissekatt. De andra ska på födelsedagsfirande av en annan familjemedlem på hans sida, så då blir kissen helt ensam.
Så egentligen är det väl typ det jag ska ha för mig idag antar jag...

Men innan dess då? Vad ska man hitta på? Bra ta det lugnt? Börja plugga?
Usch, jag vill verkligen inte plugga, men jag måste ju skriva det jävla historiaarbetet som ska vara inne på fredag (!)
Kan ju alltid börja kolla upp lite info om arbetet i alla fall...
Jaja, skriver mer senare då. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0