Failure

Kvällen failade hårt, tyckte jag av någon anledning.
Jag var jättepeppad precis innan jag skulle iväg, och på vägen dit.
När vi sen kom fram till den där jävla poesigrejen typ sög det hårt och jag pallade inte vara kvar, så jag fick med mig A och hennes dude bort därifrån.
Istället åkte vi till Mariatorget, och i väntan på att Rocks skulle öppna satte vi oss på nån lite skitbar och chillade. Jag blev bjuden på alkoholfritt av A's dude av nån anledning...
Sen öppnade rocks, så vi stod i kö ett tag och kom sedan in.
Satte oss i ett hörn, babblade lite, jag gick och köpte mig en jätteäcklig shot som jag bara drack halva av.
Efter ett tag tröttnade jag bara och pallade inte stanna, så jag skulle hem, men när jag skulle hämta ut min tjocktröja i garderoben fanns den inte bland de andras jackor, så jag var tvungen att stå där typ aslänge och försöka övertala tjejen i garderoben att jag skulle få min tröja.
Till slut kom någon in utifrån med min tröja i handen, och jag kunde åka hem.
Proppade mina öron med musik på tunnelbanan.
Blev hämtad av styvpappa vid tunnelbanan här hemma, och kom hem vid typ tolv kanske.
 
Nu sitter jag hemma och är lite smått bitter över min misslyckade kväll.
Jag vet inte vad som hände, helt plötsligt var jag inte alls sugen på att vara kvar.
Jaja, ska väl sova snart. Måste ut med hunden imorn bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0