Friday!

Woohoo!
Det är fredag igen!
Skolveckan har gått reltivt snabbt faktiskt.

Idag gjorde jag typ ingenting vettigt på nån lektion. Först hade vi delredovisning i Bild och Form och efter det gick jag och Cissi runt och satte upp typ efterlysningslappar. Det är nämligen så att någon har tagit en av mina tavlor och en av hennes tavlor. Vi har liksom letat överallt i de olika salarna och ingen av lärarna vet vart de är.
Så antagligen har någon liten skitunge tyckt att de var coola och tagit dem. Det är ju i såna fall lite av en komplimang, men ändå inte speciellt roligt eftersom det är grejer vi har lagt ner mycket tid på och som är viktiga för vår avgångsutställning...
Får väl hoppas att någon kommer tillbaka med dem.

Ikväll är jag ensam hemma till 23.00, så jag försöker fixa hem nån rolig människa som kan göra mig sällskap. Vem det blir, om någon, återstår att se.
Och nu ska jag bara ta det lugnt... typ chilla i sängen framför tv:n och sånt.
Haha, sjunga kan jag ju göra, nu när jag är ensam! :D Inte för att jag inte kan sjunga annars, men det är bekvämare att sjunga när ingen hör...

Så, chill på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0