Gårdagen

Kom på att jag inte har skrivit nånting sedan jag skrev precis innan jag skulle åka igår...
Det var en trevlig kväll.
Jag åkte dit i tron om att det skulle vara jättemycket folk där och jag skulle sitta rätt tyst utan pengar och bara vara där liksom. Men det visade sig att vi blev färre än tänkt, vilket jag tyckte var riktigt skönt.
Det var bara jag, syrran, 6 av hennes tjejkompisar och hennes pojkvän en stund. Jag var ju då lite yngre än resten av sällskapet, men det gjorde inte så mycket.
Vi satt på snaps, uteserveringen först, och drack öl och snackade. Även om jag var pank fick jag i mig en del, då syrrans pojkvän beställde åt alla vars glas var tomma varje gång han skulle beställa till sig själv. ^^
Ja, trevligt var det i alla fall, och vi kom väl därifrån vid halv tolv nångång. Gick till Burger King och köpte varsin burgare och sen åkte vi hem.
Jag gick och la mig i min säng så fort jag kom hem och sen somnade jag typ direkt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0