God morgon?

Någon annan än jag som kände sig lite död denna lördagsmorgon?
Känner mig fortfarande lite död.

Igår var jag på grillfest med en vän och några av hennes vänner.
Det var trevligt.
Drack en del...
Det blev inte speciellt mycket grillning för oss.
Men, det var trevligt ändå.
Blandade nog lite för många olika saker att dricka bara.
Ja, lite galet var det, och jag åkte hem vid ett nångång tror jag.
Väntade i Gullmars i en halvtimme på att tunnelbanan skulle komma,
försökte väcka min mobil som hade somnat för kvällen.
Och sen när jag väl kom på tunnelbanan träffade jag en gammal skolkompis.
En kille som jag var väldigt bra vän med när jag var liten.
Fick låna hans mobil och ringa styvpappa som redan väntade på mig vid tunnelbanestationen här hemma.
Så kom jag hem.

Och nu är jag trött.
Har bara legat i sängen och kollat tv hela morgonen,
men snart ska jag ut i solen med min mamma och vovve.
Kameran får följa med,
så kan jag fota våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0