Här har det inte skrivits på 10 timmar

Hej hopp!
Jag kom på att jag inte ens skrivit nåt sen jag kom hem från rekryteringsträffen...
Det kändes i alla fall som att det gick bra.
Mannen som höll i det hela var ju bara underbar, påminde mig om min historialärare och han är världens bästa, så.
Han hade med sig sin femåriga son. Gullig. ^^
Vi var bara sex stycken där, tjejer allihopa, och var mellan åldrarna arton och trettio. Jag var en av de yngsta då, kanske till och med yngst. Men han verkade gilla mig.
Vi fick berätta om oss själva lite, och fylla i ett formulär.
Han verkade entusiastisk när jag berättade om mig själv och kom ihåg mitt namn efteråt (haha, ett bra tecken...).
Sen fick vi bli fotade och så... och sen var det klart.
Hoppas jag får nåt nu...

Ja, sen åkte jag hem, där syrran och mams var.
Vi åt mat och fikade lite grann, sen var alla jättetrötta och typ somnade... Haha.
Och nu har jag fått nycklarna till syrrans lägenhet, så har packat en väska med nödvändigheter, och åker dit direkt efter skolan imorn, bor där till fredag.
Det känns knäppt att jag alltid blir så konstig när jag ska vara borta hemifrån ett tag, även om jag är så nära...
Blir lite ledsam på nåt sätt.
Men det ska ändå bli jätteskönt med lite omväxling.
Så uppskattar man väl det man har mer när man kommer tillbaka också. :)

Men nu skriver jag för mycket.
Måste packa klart och grejer.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0