Headache and stuff

Usch.
Jag är uttråkad och mitt huvud gör ont. :(
Har halvkollat på tv typ hela kvällen. Just nu är det en film på 4an som jag typ redan sett lite av.  One Hour Photo heter den.. tror jag.

Men Robin Williams som en blond, läskig man som framkallar folks foton, och som är helt besatt av en liten familj som han brukar framkalla foton åt.
Knäpp film. Men jag gillar ju knäppa filmer, så det är najs. :P

Imorgon är det Påskafton.
Då kommer storasyster hit och äter lite påskmat med oss, och sen blir det påskäggsletande.
Haha, vi delade upp godiset i äggen idag, och det var så mycket att det inte fick plats i de fyra äggen vi delade upp dem i, så vi fick göra ett till min styvpappa och två extraägg som vi ska ha nån slags tävling om imorn. Galrt mycket godis alltså... Jag hoppas på att vinna ett av extraäggen. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0