Ibland blir det bara fel

Hej.
Sitter i lägenheten och har nyss kollat klart på Step Up 2 The Streets, igen...
Så, jag är inte ute och partajar som många andra denna valborgsmässoafton.
And I'll tell you why.


Var ju mösspåtagning idag, och det var askul. Inte själva ceremonin precis, men det som kom efteråt.
Vi tävlade ju om vilken klass som ska springa ut först (idag var bara ett av många olika tävlingsmoment).
Så vi gjorde massor av olika tävlingar.
Bland annat var jag en del av den klassiska "ta en tugga av äpplet i vattnet och hitta en godisbit i mjölet med munnen"-leken. Väldigt roligt. Jag var jääävligt mjölig i hela ansiktet och på resten av kroppen efter det. Haha.
Det var väl tio olika tävlingar tror jag, och jag deltog inte i alla, vi var tvugna att vara typ fem från varje klass i de flesta grenarna, så vi turades om lite.
Roligt var det i alla fall, och det här var en av de få gångerna vår klass verkligen gick ihop som ett lag. Underbart. :)

Vi hamnade på delad andraplats med två andra klasser.
Kändes ändå bra med tanke på hur sämst vi brukar vara på såna här grejer.


Sen var det i alla fall tänkt från början att typ hela klassen skulle dra till nån park eller sitta ute nånstans bara och typ dricka och ha lite kul, men efter mycket prat om vart vi skulle vara och vilka som skulle med och så så blev vi rätt splittrade ändå, och jag och några till åkte hit (där jag bor för tillfället) och satte oss på en gräsplätt och började dricka lite och så.
Men sen försvann alla en efter en, typ åkte hem eller på väg till nåt annat, och så blev det bara jag, A och hennes pojkvän kvar här.
Så vi satte oss uppe i lägenheten och helt plötsligt blev jag helt deppig av nån anledning, och var jättetråkig.
Fick ont i huvudet och bara satt och pillade på mina naglar, så till slut typ halvt tvingade jag ut dem så de skulle kunna ha lite kul och inte bara sitta här hela kvällen och försöka få med mig ut när jag inte ville.

Så nu sitter jag här och har fortfarande ont i huvudet.
A kommer hit senare och sover med mig, som tänkt innan.
Kanske tar nån liten nattlig promenad i de fina områdena här innan eller så.

Ja, ibland blir det bara fel helt enkelt.
Inte så roligt när det blir så, men ja...
Jag är inte lika deppig i alla fall. Har ju kollat på en dansfilm så fick för mig att jag skulle upp och dansa massa själv. ^^
Älskar ju att dansa... så skönt att bara kunna släppa loss ett tag. När ingen ser på. :) Haha.
Men när jag satte mig ner nu igen fick jag mer ont i huvudet istället...
Inte bra.

Imorgon kanske det kommer bilder från dagens upptåg.
Imorgon ska jag ju även åka ifrån syrrans lägenhet. :(
Ska bli kul att komma hem igen, familjen och vovvekissar, har saknat dem.
Men älskar den här lägenheten och området så mycket, och asnära till skolan också.
Så kommer sakna det lite.

Nej, nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0