Jag är så jävla bra!

Asså seriöst, jag har lyckats skriva klart mitt historiaarbete redan 2 dygn innan deadline! Och jag började i Söndags!
Jag ÄGER!

Var bara tvungen att skryta lite, för jag har haft en sån jävla ångest över det här arbetet och trott att det skulle gå åt helvete, men nu är jag klar och jag känner mig nöjd.
Nu är det enda som återstår att låta utomstående (A och Styvpappa) läsa det och kommentera innan jag skickar in det. Och så ska jag korrläsa själv minst en gång till.

Men åh vad jag känner mig stolt över mig själv just nu.
Att gå från skoltrött och helt omotiverad till att sitta fyra hela eftermiddagar och kvällar i rad och slita arslet av mig och faktiskt få klart ett arbete som vi skulle ha arbetat på i flera månader typ... Helt galet.

Och jag inser mer och mer att skrivandet är mitt kall och att det skulle vara en dröm att komma in på Journalistik och multimedia till hösten... Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: MisterTom

Min lilla rövslickande bitch! <3

2009-04-22 @ 22:35:07
URL: http://nakedslashcomplete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0