Kaffe-trans

Jag är liite hyper just nu.
För, jag sitter här i sängen med min tredje kopp kafe för dagen. Drack två koppar kaffe hemma hos min mentor, vi blev inbjudna på fika hos honom på mentorstiden. Och den andra koppen var jag tvungen att dricka upp jävligt fort.
Så efter det har jag varit lite hyper, och nu är jag lite hyper till.
Det är så knäppt, för vi snackade om det i skolan idag, jag och några tjejer. Att man ibland kan bli så hyper av kaffe att man hamnar i nån slags trans, och kan inte riktigt koncentrera sig på någonting.
Jag kom då på att jag aldrig riktigt känt så, utan när jag druckit kaffe blir jag bara lite piggare och kan typ fokusera bättre.
Men nu, nu är jag nog i det där kaffe-transtillståndet vi snackade om.

Intressant...
Lite illa också, då jag verkligen måste fokusera på historiaarbetet.
Men, men...

Kommentarer
Postat av: MisterTom

Koffeinöverdoooos!

2009-04-22 @ 17:12:06
URL: http://nakedslashcomplete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0