Känner inte för det här.

Det är massor av saker som händer just nu. Massor av känslor, avsaknaden av känslor, massor av jobbiga situationer och även de av motsatsen. Just nu är det lättast att bara fokusera på det dåliga och jobbiga, av någon anledning.
Jag hade tänkt försöka skriva ett fungerande inlägg, men jag lyckades inte. Jag orkar inte med det just nu...
Det är för mycket i mitt huvud.
Egentligen måste jag nog sova, för att få något vettigt gjort, och mest av allt inte få något ovettigt gjort. För jag känner att om jag inte bara lägger mig och sover nu kan det få stora konsekvenser...
Så jag struntar i det här till imorgon i alla fall, och försöker sova istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0