Melancholy

Kissen är fortfarande borta.
Usch, jag saknar henne.
Hon är ju så liten och så söt och så rädd...
Vart kan hon vara nånstans liksom?
Vi har varit ute och letat idag igen, jag gick runt i skogen med Bobo och Simba och letade, ropade på henne, hittade henne inte. Sen gick jag ut en gång till med mamma och letade, men som sagt, ingenting...
Hon är rapporterad försvunnen nu i alla fall.
Jag blir helt nere, bara sitter och gör ingenting.
Egentligen känns det väl som att man borde vara ute och leta hela tiden, men det känns hopplöst.
Vi har ju letat överallt vi kan, och det känns inte som att det kommer hjälpa att leta mer just nu.
Lillasyster och lillebror har cyklat ut och satt upp lappar om att hon är försvunnen... Förhoppningsvis hör någon av sig snart. :(




Och precis när hon och Simba började komma överens på riktigt...
Nej, det här är så jävla jobbigt.
KOM HEM NALA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0