Mitt liv som slacker

Jag kom på en sak.
Jag skulle bli världens slacker om jag bodde ensam som jag gör nu hela tiden.
Om jag inte hade nån hund att gå ut med eller så.


Jag har nyss varit nere och mött min syster, promenerat lite med henne och hennes pojkväns vovve, och så handlade jag på vägen hit igen.
Köpte i princip bara skräp... MIcromat och sånt.
I och för sig är det här lite speciellt på så sätt att jag helst inte ska använda ugnen och det är komplicerat med spisen, så det enklaste blir att använda micron.
Men ändå.
Om jag själv fick välja skulle jag nog äta mest skräpmat ändå...

Usch vad hemskt det är.
Verkligen något att tänka på när det börjar närma sig att man ska flytta hemifrån, ja i alla fall inom ett år eller två antagligen.
Så här får det ju inte bli!

Men, om jag flyttar på riktigt tar jag ju med mig hunden, så då är väl slackerproblemet löst.
Haha, jag är så lat egentligen.

Det var i alla fall jättemysigt nere vid sjön där vi gick, fotade en del också, kanske lägger upp några bilder sen igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0