När man inser...

... att man inte är så trött som man tror att man är, eller närmare bestämt tycker att man borde vara,
vad gör man då?

Det känns som lite försent att börja kolla på någon film nu, klockan kvart i elva.
Men ändå känner jag mig uttråkad och vill nog inte riktigt gå och lägga mig än...

Dilemman så stora.
Nej, nu får jag väl lägga ner ändå.
Jag måste bara hitta på något att göra tills håret har torkat, orkar inte alls ta fram hårtorken och blåsa håret torrt just nu, hur lat jag än låter som skriver det...
Men, när håret väl har torkat måste jag faktiskt ta sista rundan med min hund, och under den tiden brukar jag bli sådär trött som man vill vara när man ska sova.

Dilemmat löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0