Och iväääg

Ehm, hej.
Jag är liite stressad.
Ska gå hemifrån vid tjugo över åtta för att gå ut med A, Chris, Clara och två killar (A's och Chris killar).
Vi ska på nåt Poetry slam... har inte riktigt fattat vad det är än, jag lyssnade inte så mycket, men i alla fall.
Nåt med poesi. :P haha.
Öhm, så, jag måste nu gå ut med hunden en stund, göra mig i ordning och dra.

Annars har dagen varit härlig, solen skiner ju!
Har ätit mina två första glassar för året, och hjälpt min syrra att flytta in glas och porslin till nya lägenheten.
Den var asgullig, åh vad jag ska ta den när hon flyttar igen... :D

Men, nu måste jag skynda mig.
Inga bilder idag heller alltså, men kanske imorn...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0