Och nu: Klänning!

Wiie, wiee, wiiieeehoo!
Nu ska jag dra iväg in till stan snart och köpa min studentklänning.
Berättade för mamma att jag hittat den perfekta klänningen, billigt dessutom, men att jag inte hade några pengar kvar...
Så hon ska betala för den. :)
Så då blir det för mig att åka iväg in till stan och köpa den.

Haha, jag vill verkligen ha den här klänningen alltså,
så mycket att jag faktiskt drömde om den inatt.
Jag drömde att jag gick in på Gina Tricot och letade efter den, men att den inte fanns kvar. Vi letade överallt, och den fanns ingenstans. Hemska tanke.
Men jag tror inte att alla såna klänningar i min storlek försvinner på en tag (peppar, peppar).

Jag ska i alla fall åka in (förhoppningsvis) tidigare än alla andra, så det inte blir så jävla jobbigt att gå i stan.
Alltså åker jag typ NU.
Tja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0