Och nu?

Hmm...
Nu börjar klockan nästan bli lite mycket.
Jag är dock inte speciellt trött, och börjar inte förrän kvart i ett imorn, sovmorgon!
Så, jag funderar på att kolla klart på Pineapple Express som jag inte kunde se klart i lördags efrtersom jag inte kunde hålla mig vaken så sent.
Men nu kan jag nog det. 

Känner mig lite duktig idag, har bloggat en hel del, massor av bilder och kul också, eller vad tycker ni?
Jag tycker i alla fall att det är roligt att gå in på min egen blogg och se massa roliga saker. :)

Eftersom jag tagit med mig kameran till nya platser nu har jag haft lite mer inspiration till att fota också, inte bara gamla vanliga skogen och allt som hör till. 
Så det är najs.

Borde gå ut på fotorunda här nånstans någon dag när jag väl är här, finns så fina områden. 
Men nu, film. 
Vi får se om jag hinner bli trött nog att somna till den igen, men hoppas inte. 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0