Onödig information

Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva om men jag får väl bara köra på lite.
Det får väl bli lite sån där tråkig information eller nåt...


Jag är jävligt hungrig.
Väntar på att mamma ska komma hem med en kasse fylld med ätbart, så jag kan fylla magen lite.

Och, jag ska bo i syrran lägenhet med min vovve från tisdag toll torsdag nu i veckan.
Det blir najs.
Förhoppningsvis får jag dit lite folk nån gång också. Men med tanke på att det är mitt i veckan kanske det blir lite svårt...
Jag ska försöka i alla fall. :P
Annars är det nog rätt skönt att bara vara själv och ta det lugnt ett tag.

Jag slutade plugga... För typ 3 timmar sen. Nej, mer... Mycket mer.
Man blir så trött av att sitta och läsa en massa.
När jag bara skriver på ett arbete kan jag sitta i flera timmar utan att bli riktigt trött på pluggandet, men nu kan jag liksom inte skriva nånting innan jag har all info i huvudet. Så, jag kunde inte plugga så mycket längre utan att dö.

Imorgon blir det skola igen... gjuta av armar och skit.
Men nu ska jag typ vänta lite mer på att maten ska komma, och chilla lite framför dator och tv som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0