Onsdag

Hej hej!
Har inte haft så mycket tid att skriva idag.
Var i skolan till typ ett, och åkte hem för att hämta studentmössan och lite kläder till imorn. Vi ska ju ha mösspåtagning, och då ska hela klassen vara klädd i någon slags lagklädsel (för vi ska tävla om vilka som ska få springa ut först).
Åt lite och sen åkte jag och mamma till farsta och beställde studentskylt och så, och sen tillbaka hem igen, där jag gick ut med vovvsingen och kattsingen en stund.
Sen tog jag mina grejer och stack tillbaka till syrrans lägenhet.

Här har jag bara tagit det lugnt ett tag, suttit vid datorn och kollat tv.
Sitter just nu och kollar på Vänner.


Funderar på att gå ner till ICA och köpa nåt gott senare...
Mm. Det borde jag göra. Haha.
Tjockis jag är!

Men, nu börjar nog Vänner snart igen.
Skriver mer senare.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0