Ovetandes

Det är så mycket jag inte vet just nu.
Så mycket jag vill veta,
så mycket jag väntar på att få veta.
Jag väntar på svar om jag har fått något av de jobben jag sökt,
om jag kommit in på den utbildningen jag sökt,
att få reda på vart vår borttappade katt är någonstans...
Ja, jag väntar på att få veta en hel del saker.
 
Jag tycker inte om att vänta,
och jag tycker inte om att inte veta.
Tillsammans gör väntadet och ovetandet att jag blir aningen rastlös.
Jag har nog rätt mycket att göra egentligen, men jag orkar inte.
Jag måste börja med historiarbetet, och skriva klart det rätt snart...
Det orkar jag definitivt inte göra just nu.
Så då får jag sitta här och vara rastlös, väntandes och ovetandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0