Påskafton

Yoes!
Idag är jag lite glad, för det är så vackert väder ute.
Och så fick jag sova imorse, vilket är ovanligt.
Vaknade vid typ tolv tror jag, och sedan dess har jag legat i sängen och solat genom fönstret (och funderat på om man faktiskt får nån färg när det är glas emellan, och bestämt mig för att jag inte brydde mig om vilket, för det var så jävla skönt att steka i alla fall) och lyssnat på musik. Det kommer nog ett inlägg om musiken jag lyssnade på lite senare också. Det var alltså inte bara The Used. Jag återanvänder en favorit från förra våren och sommaren...

Sen har jag fotat en del. Bilder på diverse motiv kommer snart också.
Så har jag hjälpt mamma med påskmat och dukning lite.
Vid typ fem kommer vi väl börja äta och allt sånt.

Nu ska jag skriva nya inlägg med bilder och grejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0