Redan så mycket?

Vissa dagar är bra bloggdagar och vissa är sämre.
Gissa vad idag var?


Jag har inte gjort speciellt mycket den här kvällen alls faktiskt.
Har kollat på tv och suttit galet mycket vid datorn,
men det enda jag gjort vid datorn är typ att skriva en massa.
En massa dikter.
Och läst en massa dikter jag har skrivit, för att försöka komma på vilken jag ska läsa upp för en hel klass människor om en vecka.
Alla är på engelska då, för de är ju till engelskauppgiften.
De hade nog varit på engelska ändå...

Ja, har i alla fall skrivit av mig en hel jävla del nu, så det känns lite skönt faktiskt.
Vissa saker vill man liksom inte tänka på så ofta,
men ibland är det bra att ta sig lite tid och fundera över sånt som är jobbigt också,
bara få ut lite frustrationer och så.
De flesta har väl skäl att vara arga,
men det blir ju inte så kul om man går runt och är arg hela tiden, så då kan man istället lägga undan jobbigheterna och ta fram dem och bearbeta när man har tid och ork.
Och ikväll var väl en sån kväll då jag orkade.

Men nu skriver jag för mycket igen.
Ska sluta babbla.
Det är bara det att jag fortfarande inte är trött, även om jag borde vara det.
Klockan är liksom snart halv ett på natten och jag sitter här pigg som om klockan vore tolv timmar tidigare.
Det kan kanske bero på att jag sitter i ett ljust rum och min kropp inte fattar vad klockan är.

Nej, seriöst.
Sluta skriva?
Ja.
Sova?
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0