Renovation time, come on!

Yoes!
Idag har jag varit i skolan väldigt kort tid, och efter det gick jag och min bajb A till Max, där vi åt good mat (och jag åt upp ett helt maxmål!). Satt där inne aslänge och snackade, och snart blev det soligt ute, så då gick vi till konsum och köpte massa godis, och sen gick vi till lumaparken och chillade i solen, snackade massa mer och åt massa godis, blev väldigt, väldigt mätta...

Vid typ två började det bli lite kallare, så jag åkte hem.

Väl hemma hade mamma en plan.

Så nu är jag avspärrad från en del av hallen till mitt rum.
Det är som en egen liten lägenhet, med varken kök eller toalett, och en stor klädkammare.
Jag har fotat lite, men de bilderna kommer senare... Kanske inte ens ikväll, då jag måste spendera en hel del tid på att skriva om min projektrapport, som ska in imorn.

Men det är mysigt här nu i alla fall.
Bobo ligger ute i den lilla halldelen och jag ligger inne i mitt ommöblerade rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0