Scrubsar och mumsar




Yoes!

Sitter och kollar lite scrubs på 6an.
Har varit nere och tagit en dusch och provat ut vita tröjor till imorn, och ska väl snart sova antar jag...
Juste, jag mumsar godis.
Var nere och handlade förut.
Polly och lakrisal, blandat. Det låter kanske lite "out there" men är hur gott som helst. Har ingen jävla aning om hur i helvete jag ens fick idén till att blanda dem från början, men det gjorde jag, och nu är det min personliga favorit. Choklad och lakrits, kan det bli bättre?

 

Ja, ska kolla klart på scrubs i alla fall, och sen kanske sova.
Eller stirra mer på tv:n, beroende på hur trött jag hinner bli.
För tillfället är jag inte trött alls.
Kanske för jag sitter och proppar i min tillfällig energi...
Hmm...
Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0