Sovmorgon

Tjaa!
Vaknade vid tio, och satte på tv:n, som jag har suttit och tittat på till och från sen dess.
Det var lite läskigt att somna igår, för jag kom på att det antagligen var första gången jag sov riktigt själv, ingen hund, ingen familj i närheten, ingen vän, ingenting. Bara jag, ensam i en lägenhet. Så det blev ltie läskigt bara för det.
Men det gick, jag somnade, och sov skönt i flera timmar.

Har ätit frukost framför tv:n och gjort mig i ordning, och halv tolv ska jag åka till bibblan och lämna mina böcker, sen bär det av till skolan. 
Kommer antagligen vara i skolan till kvart över fem, och när jag kommer tillbaka hit kommer nog syster vara här och fixa lite. 

Nu ska jag bara kolla lite grejer på datorn och packa skolväskan innan jag åker. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0