Studentklänning?

Humm humm.
Jag behövde tänka på något annat än elände, så jag tänkte på studenten. Och klänningar.
Jag hittade en fin en. På www.melba.se.
Den här:



Inte för mycket och inte för lite, och väldigt fin och väldigt snygg och väldigt söt.
Kostar 349:-
Jag funderar på att beställa hem den... Men det är alltid lite läskigt när det gäller internetgrejer, sånt man inte har provat liksom. I och för sig kan man ju bara skicka tillbaka den om den inte passar och så, men ändå.
Jag har inte riktigt blivit van vid att köpa saker via internet än.
Har gjort det en gång, ett par skor från www.ellos.se.
 
Hmm... Borde jag köpa den här eller borde jag vänta och se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0