Those fricken temples

Aj, aj, aj!
Mina jävla tinningar hugger det fortfarande i hela tiden.
Antagligen ryggen och nacken som orsakar det.
Och varför jag inte tagit någon värktablett idag är ett mysterium.


Jag har i alla fall inte gjort så mycket idag, typ tagit igen lite slappartid från de dagarna då jag suttit och råpluggat.
Och så har jag ju fixat lite sista grejer med historiaarbetet.
A förstörde allt för mig, skrev att jag skulle skriva in vad artiklarna hette och sånt i källhänvisningarna, och det tog upp sjukt mycket mer plats än man skulle kunna tro, så då går jag över de sex sidorna vi har som max-antal.
Så då är dilemmat om jag ska försöka ta bort lite text för att få ner det till sex sidor igen, bara låta det vara lite mer än sex sidor eller skita i att skriva namnen på de jävla artiklarna.
Fortfarande öppet för förslag och kan inte ta såna livsomvälvande beslut nu (höhö).


I alla fall ser jag fram emot morgondagen, mest kvällen då.
Grillning och öl är alltid bra. :)
Trevligt folk, lite nya människor också antagligen, vilket är roligt.
 
Men nu ska jag sova järnet.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0