Upptagen

Jag har mycket för mig idag.
Först var det skola, bara två lektioner varav en spenderades ute, dock frös jag mest hela tiden bara för att solen inte ville skina. :(
Sen gick jag och A till Max och åt mat. Mycket mat. Drack milkshake till mitt Maxmål, så gott, så gott.
Och så drog vi till Sickla köpkvarter, där vi båda skulle köpa presenter. Jag till min storasyster.
Köpte lite finfina grejor och sen åkte jag hem igen.
Har lite tid att chilla typ nu, men väldigt snart måste jag ut med hunden, och sen ska jag åka med min styvpappa till mediamarkt och köpa fler presenter till syrran.
Kommer väl komma hem nån gång senare ikväll, och då måste jag egentligen skriva en grej till nutida konst... och sätta ihop en till grej till syrrans födelsedag, som kanske tar lite längre tid... 

Blö. Jag är så trött så trött och skulle bara vilja lägga ifrån mig datorn, sätta på min musik och lägga mig ner här i sängen och sova. Men det får jag inte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0