Vad hände här?

Okej, inte för att jag har speciellt många läsare alls, men helt plötsligt dalade det ner rejält.
Kan kanske bero på att jag skrivit rätt tråkiga saker och inte så ofta nu de här dagarna...
Har ju varit upptagen.
Då hinner man fan inte tänka på att lägga upp dagens låt eller massa bilder.
Tar inte massa bilder för tillfället nu heller, vilket är rätt tråkigt.
Grejen är ju den att förra våren och sommaren fotade jag typ allt som fanns häromkring som en galning, och då har jag lite tröttnat på motiven. Men egentligen skulle jag "behöva" fota samma saker igen då alla mina bilder försvann från datorn för några månader sen...
Jag vill inte ens tänka på alla bilder jag har förlorat för då börjar jag bara storböla igen.

Men ett faktum är ett faktum och nu är det så det ligger till.
Och idag har jag faktiskt varit upptagen hela dagen.
Pluggat hela jävla eftermiddagen och kvällen, och har faktiskt kommit nånstans med historiaarbetet nu. Det känns som att jag kommer klara det i alla fall, mot alla odds...
Så, nu är jag rejält jävla trött och måste typ sova. Men först måste jag (som vanligt) ut med hunden.
Och när jag väl kommer in igen kommer jag väl tro att jag inte är trött längre och ligga och glo på tv eller sitta vid datorn i minst en timme till.
Sån är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0