Wonderfully absurd

Fy fan vad det kliar i de jävla såren på mina tår!
Väldigt trevlig och nyttig information, jag vet, men jag går och stör mig på det hela tiden.
Anledningen till att jag har såriga tår är för att jag dansade flera timmar i skavande klackar förra lördagen, och så gick jag i samma klackar nästan hela dagen efter också.
Och nu vill inte de jävla jobbiga såren läka. Har inte ens plåster eller nåt hemma. De vill bara klia. Vilket kanske är ett tecken på att de läker, men ändå. Jag dör.

Okej, världens längsta utlägg om kliande tår, vart är världen på väg?
Nej, jag tänkte väl kanske skriva något vettigt.
Jag blev heelt ensam ikväll. Men jag gjorde inte speciellt mycket för att undvika det heller. Det har varit rätt skönt ändå.
Har kollat på film på datorn. Typ den mest absurda film jag sett på länge (snuskig) och rätt underbar också. Jag gillar konstiga och annorlunda filmer, så den var i min smak på så sätt. Men för de "snusk-känsliga" är den väl inget att hurra för kanske. :P Haha. Shortbus var det i alla fall jag såg.

Nu borde jag gå ut med hunden snart.
Men av någon anledning känns det lite läskigt att gå ut med honom nu bara för att jag är ensam hemma, men jag menar... jag är ju alltid lika ensam när jag går ut med hunden, så jag fattar inte riktigt grejen. ?
Ja... ska väl ta mod till mig och sticka ut i mörkret i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0