Cyklande pant-fjant

Världens grymmaste rubrik, jag vet.
Jag kom nyss hem från att ha cyklat rätt långt för att panta alla flaskor och burkar vi samlat på oss här hemma. Trodde att jag skulle tjäna rätt mycket, men eftersom det var mest burkar, som man får femtio öre styck för, blev det bara femtioen kronor. Äsch, en trevlig liten cykeltur i solen blev det ju också, och jag fick lite motion, så det är najs ändå.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen/kvällen. Kommer nog bli ensam hemma några timmar snart. Rätt skönt. Borde ta vara på den här lediga dagen eftersom jag jobbar rätt mycket från och med imorgon. Om jag får fler fotouppdrag blir det ännu mer.

Så... Vad ska jag göra?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0