Dag

Idag var första dagen på hela veckan som jag kom hem tidigt. Så underbart.
Var i skolan i lite mindre än två timmar, hade dataövningar som jag inte riktigt behövde. Photoshop och Word. Sånt jag redan kan... Satt tillsammans med tre till och så hjälptes vi åt med uppgifterna, och sen fick vi gå när vi var klara. Så åkte jag hem.

Höll nästan på att somna framför tv:n i mitt rum, precis innan jag blev ut-tvingad därifrån för att min lillebror ville kolla på Meercat Manor. Det är verkligen så med mig, att jag känner inte riktigt hur trött jag verkligen är förrän jag tillåter mig själv att vara trött. Och då blir jag jättetrött...

Annars har jag bara suttit och kollat tv, och ätit. Massor har jag ätit. Mat, godis, popcorn, kladdkaka... Allt på en gång också, så nu har jag en sån där matbebis i magen igen. Haha. 
Snart ska jag gå och ta ett bad, sen ut med hunden och sen sova. 
Det känns som att jag avslutar typ alla inlägg med det... "Ut med hunden och sen sova." Men det är ju det jag ska göra, så vad ska jag annars skriva? Inget alls? Jag gillar att få bra avslut på saker och ting. Det funkar liksom inte utan avslut. Så... Det får bli lite upprepningar ibland. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0