DEG

Ja, inte deg som i deg som man bakar med, utan den andra varianten av deg. Verbet dega fast omgjort till substantiv. Öh...
Jag degar i alla fall. Typ. Eller nåt i den stilen.
Sitter bara vid datorn och gör ingenting. Och då menar jag absolut ingenting (fast egentligen menar jag ju inte ingenting eftersom man aldrig kan göra ingenting på riktigt).
Jag är så trött att jag kanske BORDE gå och lägga mig, men jag VILL inte. För jag är trotsig. Och jag trotsar mig själv och min kropp. Vilket kanske inte är det smartaste att trotsa, men ändå.

Varför har jag inte suttit och skrivit på min bok någonting nu? Jag har liksom inte tänkt på det...
Det var länge sen nu, och jag vill verkligen inte att det här ska bli en sån sak jag får för mig och som sen rinner ut i sanden. Det här är PÅ RIKTIGT och jag ska inte släppa taget om det!
Men självklart har jag ju hunnit bli för trött för att skriva nu nä jag väl kom på att jag skulle kunnat göra det.
Jag funderar på om jag ska sluta upp med att trotsa mig själv och bara gå och lägga mig i sängen och sova. Det är skönt att sova...

Jag är inte bra på att vara trotsig.
God natt!

<3

P.S. Deg:          
                                
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0