En dag, tisdag

Idag har varit en... dag. Bara.
Jobbade i tre timmar, stod i kassan. Har väl blivit lite bättre tycker jag, men kan fortfarande inte allt så snabbt som jag borde.
Åkte hem, och har legat i sängen och ätit massa (min familj försöker göda mig, tror jag...) och kollat på Stolthet och Fördom. Den var jättefin. Ingen riktigt loveaction precis, men den var rätt underbar ändå.



Nu har jag varit ute med vovven som blött ner sig i gräset, och snart ska jag bli borttvingad från datorn. Jag är inte trött än så jag lägger mig väl framför tv:n igen.
Imorgon kan det hända att jag ska in och fota. Hur jag tänkt att jag skulle hinna med allt vet jag inte... Får väl hoppas att det går bra på Torsdag istället, då jag är helt ledig från BK.

Men öh... Känner mig lite stressad.
Bajbaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0