En fredagskväll



Jag har spenderat kvällen med att äta god panacotta med hallon till och proppa i mig massa godis och läsk framför En Shopaholics Bekännelser.
Den var väldigt förutsägbar. Typ som alla andra filmer i samma stil. Visst, man har ju "konstaterat" att en berättelse blir bra om den är utformad: Början med ett problem som får möjlighet att bli bättre, men som sedan förstörs på grund av någonting, och som sedan blir bättre igen i slutet. Det lär man sig om redan i grundskolan. Men jag har verkligen tröttnat på det. Man kan ju fixa lite spänning på annat sätt... Nej men, lite underhållande var den väl i alla fall.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Imorgon ska jag jobba, men som tur är slipper jag hund-ansvar, eftersom styvpappa tar honom imorgon bitti och sedan över natten. Skönt.
Jobbar länge imorn. Hoppas jag inte dör.
 
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0