Fel

Kom på en sak.
Idag när jag satt och kollade på mig själv på en tv-skärm, sittandes och pratandes, tyckte jag att jag såg lite mullig ut.
Jag blir nästan lite rädd för mig själv när jag tänker så, för jag är ju inte alls mullig... Det vet jag ju, och det ser jag ju när jag tittar mig själv i spegeln, men av någon anledning tycker jag verkligen inte om att se mig själv på film, på grund av att jag tycker att magen bullar ut och jag har dubbelhaka och runt ansikte...

Kan det vara så att jag är den enda som ser det här, eller är det sättet jag sitter på som gör att jag ser ut så?
Usch nej, var bara tvungen att skriva nåt om det här eftersom jag egentligen är riktigt nöjd över mig själv och min kropp, jag tycker om hur jag ser ut. I vanliga fall. Men på film, sittandes ner på en stol. Nej.

Jag har dålig hållning. Det är det det handlar om tror jag. Och det faktum att jag drar tillbaka hakan när jag pratar. Och att jag får rundare kinder när jag ler. 
Okej: Bak med axlarna, upp med hakan i vädret och LE INTE. Se skitsur ut hela tiden och stå över alla andra så blir det nog bra! (höhö)

Nej, såna här funderingar tyder på att jag är trött. 
Alltså ska jag gå ut med hunden. Och sova. 
GOD NATTIS!

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0