Fullt upp

Yo!
Kom hem från jobbet för lite mer än en timme sen. Direkt när jag kom innanför dörren gick jag och satte mig i köket där god mat tillagades av min mamma, som också poängterade att det fanns varken mjölk eller lättdryck kvar hemma.
Jag blev självklart förtvivlad och tänkte: "Mat utan mjölk? Världen går under!" och satte på mig skorna igen och cyklade ner och handlade.
Nu har vi i alla fall ätit, och druckit mjölk. :) Jag är jävligt trött, men mamma och syskonen vill ha med mig ner till sjön, så jag följer med dem. Pallar inte bada eller nåt, kommer bara cykla dit och sitta och sen cykla hem igen. Haha.
Vet inte när jag kommer hem igen...

Usch, massa jobb den här veckan (men ändå mindre än för många andra, så jag borde väl skatta mig lycklig antar jag).
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0