Gäspar konstant

Hej. *gäääsp*
Jobbade bara tre timmar idag men det kändes som mycket längre.
Jobbigt, stod i kassan, och hade folk som sa: "Kom igen Liiinaaa, TEMPO! snabbare, snabbare!" brevid eller bakom mig hela tiden. Dock fick jag beröm när jag väl slutade, RC sa att jag hade gjort bra ifrån mig för att vara nybörjare på kassan. Så det var ju bra. :P
Sen har jag bara tagit det chill här hemma. Kollat Family Guy, snackat lite med mamma, suttit vid datorn... ja.

Imorn jobbar jag samma tid, och sen åker jag direkt hem till A och sover där hos henne. Vi träffas inte lika ofta längre så det ska bli trevligt. :) En liten myskväll sådär.
Och så är jag ledig i helgen... Borde hitta på nåt, men har fortfarande inga pengar, så vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag nog *gääsp* gå från datorn snart, och ut med hunden.
Hmm... känner för ett musikinlägg. Letar lite på youtube och kommer tillbaka med det om en stund.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0