Känns inte helt okej

En sista sak bara:
Det känns inte alldeles för underbart att efter att ha fått niohundratolv kronor insatta på mitt konto igår nu ha endast fyrtiosex komma fyrtiotre kronor kvar av de pengarna. 
Jag är rätt dålig, för när jag verkligen inte har några pengar alls klarar jag mig fint ändå, typ hur länge som helst, men när jag väl får pengar försvinner de på tre sekunder. 
I och för sig är alla pengarna väl spenderade, men det känns ändå lite sugigt. 
På tisdag får jag ännu mer pengar att trolla bort. Wiiie! Och endast en ynka liten del av de pengarna kommer kunna trollas bort på roliga saker, om ens några... Måste ju spara till den jävla laptopen också.

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0