Lördag Söndag, sen Måndag

Hej...
Gårkvällen var trevlig.
Grabbarna lekte hos JD ett tag och runt tolv bestämde sig de flesta för att dra ut. Dock stannade vi kvar, jag JD och tre till, och chillade lite innan de andra också drog. Jag spelade lite mer Guitar Hero. Suger fortfarande rätt hårt, men fan vad jag SKA lyckas bli bra på det där asså! Haha.
Vaknade motvilligt imorse och åkte till jobbet, var där en halvtimme för tidigt, vid halv tolv, för att kunna äta innan jag började jobba. Double cheeseburger-meny plus är det inte ofta man käkar till frukost... :P
Jobbade till fem och sen åkte jag hem igen, och nu har jag mest suttit och gjort ingenting framför tv:n i rummet, kollat på Privileged, Trollkarlens hemligheter och filmen American Dreamz. Knäpp film. Vet inte riktigt vad jag har för åsikt om den. Försöker liksom komma på om jag tyckte att den var bra eller dålig eller blaj, men kommer inte fram till någonting.

Imorgon är det skola igen, och jag har inte ännu listat ut om pappret vi fick i tisdags var en övning som vi skulle gjort hemma tills morgondagens lektion eller om det är meningen att vi ska göra övningen på lektionstid. Och nu är det ju lite sent att börja plugga... Jag tror att jag måste komma in i den här plugg-grejen på riktigt igen. Man tänker liksom inte på att man måste göra saker när man inte är i skolan, om man inte är van. Jag undrar om jag faktiskt har greppat att jag faktiskt börjat plugga igen? Nej. Nu får jag skärpa till mig lite... 

Jag undrar hur imorgon blir egentligen. Jag börjar skolan elva och slutar ett, därefter antar jag att jag ska åka hem och gå ut med hunden och skit, och sen jobbar jag från fyra till sju. Sen ska jag hem och sen kanske jag ska iväg igen senare på kvällen. Vi får väl se.

Nu måste jag i alla fall göra mina vanliga kvällssysslor: Gå ut med hunden, göra mig i ordning och sova.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0