Nervös

Jaha...
Imorgon ska jag på reservupprop för programmet jag vill gå.
Trodde först, när jag fick första antagningsbeskedet, att jag inte hade nån chans att komma in, och gav typ upp hoppet. Men nu står jag ju som reserv sju, och har blivid kallad till upprop. Alla runtomkring mig säger: "Men då är det ju klart att du kommer in!". Jag vill dock inte lyssna riktigt, eftersom jag blir mer besviken om jag har förväntat mig att komma in och sedan inte gör det. Allt handlar om slump.
Ska kolla upp vägen dit nu snart, och sen blir det ut med hunden och sova.
Sov inte så mycket inatt så det blir till att ta igen nu.
Hade i alla fall en trevlig kväll/natt igår. Vi var ute en stund och tog några öl, men eftersom de flesta skulle jobba idag åkte vi hem rätt tidigt.

Min mage viker sig på mitten och slår knut på sig själv. Jag tycker inte om nervositet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0