Onsdag

Idag har varit en lång dag...
Vaknade vid halv åtta och åkte med lillebror till skolan, sen åkte jag hem och la mig i sängen framför tv:n, och somnade under täcket med kläderna på. Varför tycker jag att det är så underbart mysigt? Det är det i alla fall. Precis innan jag somnade, i mitt halvsovande tillstånd, ställde jag klockan på ett så att jag inte skulle försova mig. Smart där.
Vaknade igen, åt mat och gick ut med hunden, sen åkte jag och löste in pengarna på mitt konto och vandrade runt lite i köpcentret innan jag började jobba vid fyra. Stod i kassan i tre timmar och sen bar det av hemåt igen, där jag åt och chillade framför Family Guy innan jag gick ut med hunden igen.
Nu har jag chillat lite mer framför tv:n och varit ute med hunden än en gång, och ska väl snart sova.
Jobbar elva till två imorgon. Eller elva till fyra, kanske jobbar över... återstår att se.
Juste, har betalat kåravgiften nu också. Trehundranittio kronor.  

Jag är trött. 
Och jag ser fram emot skolstarten på måndag.
Hur ofta gör man det egentligen? Jag måste ha hittat rätt... Eller, det vet man ju inte förrän man testat på det, men jag tror faktiskt att jag har det.
I alla fall. God natt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0