Onsdag

Tjoo!
Idag var det jobb, stod i kassan.
Kom iväg lite försent och missade därför bussen, så fick sitta och vänta i tjugofem minuter. Roligt. Men det gör aldrig så mycket när jag har min musik i öronen. Idag satt jag till och med och skapade egna musikvideor till nån låt i huvudet. Ja, jag är konstig. Fortfarande.

Dessutom såg jag en gammal klasskompis på tunnelbanestationen. Det var nästan kusligt, för det var mer än två år sedan vi gick i samma klass och hon såg exakt likadan ut nu som hon gjorde då... Det känns så konstigt, för jag ser verkligen inte likadan ut nu som jag gjorde för två år sedan. Men det kanske är mig det är fel på? :P

I alla fall kom jag hem efter åtta, och åt paj till middag i sängen, framför Family Guy.
Sen följde jag och vovven lillasyster ner till tunnelbanan och satt och väntade med henne där i typ en halvtimme, och så gick vi hem igen, jag och Bobo.
 
Nu har jag duschat och ska nog kolla på So You Think You Can Dance på datorn, när mamma slutar kollar på tv härinne. Och imorgon måste jag upp tidigt, ska fota vid tio och måste hinna göra mig i ordning och gå ut med hunden en stund innan. Men sen är jag ledig. Skönt. Och till helgen blir det mer jobb...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0