Panacottabröst

Vi har en ny sak vi är galna i att äta här hemma just nu.
Panacotta, helst med hallon till. Så jävla gott!
I alla fall tyckte jag det var roligt det här:


Jag är bara lite omogen.

Sen var jag ju självklart tvungen att lägga dit fler hallon. Så jag lekte lite, och fick till ett verk som jag själv kallar "Plastikoperation gone BAD":



Jupp... så kul kan man ha.
Snart kommer kanske lite egobilder.
Ibland får jag för mig att jag ska ta hundra bilder på mig själv. Jag tror väl att jag är het eller nåt.
Idag tänkte jag "jag har för få närbilder på mig i min 'nya' hårfärg och hatt.  Bäst att fota lite...". Så det gjorde jag.

Öhm... kommer väl snart. Kanske.
Sen måste jag sova. Jobbar imorn.
Note to self: vakna, jobba, berätta för chefen om skolstarten, fixa med jobbschemat, kolla upp vilken tid jag jobbar på lördag, få rabattkort för BK, gå till banken och hämta ut pengarna, åk hem, kolla upp skolgrejer, dö typ. 

<3 

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul det där med "pannacottabrösten":)

2009-08-18 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0