Skola och jobb

Slapp vakna galet tidigt idag, gick upp vid nio.
Åkte till skolan lite tidigare och sprang i ösregnet för att kolla in bokhandeln och bibblan innan jag började.
Men jag har nu kommit fram till att det billigaste alternativet är att hitta böckerna jag behöver på internet. 
Började ett, och hade en intervjuövning med video. Det var kul, läskigt och lärorikt. Jag var sist ut och fick intervjua läraren, men även om det kändes lite nervöst fick jag mest bra kommentarer. Jag ställde öppna frågor... 

Slutade tre och åkte till jobbet. Stod i kassan, där det var rätt stressigt för det mesta. Fick jobba över ungefär en timme också, så jag slutade vid åtta och åt mat innan jag åkte hem. 
När jag kom hem kollade jag på Family Guy och sen tog jag ett bad. Nu ska jag ut med hunden om en stund, sen blir det sovatid. 

Imorgon börjar jag vid ett igen, och har tvåtimmarslektion. Är ledig efteråt, skönt. Blev tillfrågad om jag ville jobba imorn också, men jag sa nej. Orkar verkligen inte med mer än det jag gör nu... Det är najs att vara lite ledig ibland också. 
På fredag kanske vi ska göra nåt i nya klassen, har varit snack om öl i nån park eller så, det vore ju trevligt. 
Sen på lördag jobbar jag och sen ska jag träffa JD, och så jobbar jag på söndag igen.  

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0